Kl 14:00 den 18. juni 2013 som Kinas rigeste væld af livsstil
kvalitet professionelle forskningsorganisation i Kina Folkeparti
Universitetsinstitut for andet udgivelsen af "Chinese watch rapport."
Rapporten tog et år og to måneder omfattende undersøgelse af de 417
millioner af aktiver i løbet af de kinesiske matadorer, 89 ur
branchefolk og reklame public relations officer, er i øjeblikket den
eneste i Kina egentlige forskningsdata som de centrale faglige ur
markedsrapporter.
High-end ure i 2012, vil i gennemsnit omkring 36% af deres budgetter
på bladet, men lidt lavere end i 2012, men forholdet er stadig langt
højere end tøj, luksusbiler og andre typer af mærker. Selvom medierne er
et high-end ur magasin foretrukne medier, men medierne sat på bladet,
der er en stor misforståelse ofte se brand, opmærksomhed magasin brands
og produktudvikling fase, mens den læserskare af magasinet lagde ikke
tilstrækkelig vægt på kvalitet og mængde.
Med det andet og tredje lag byer, og endda fjerde lag byer viser
stigende markedspotentiale, vil high-end ur mærker i stigende grad
begynder at marketing budget afsat til disse markeder, men den anden og
tredje lag mediemarked, specielt high-end mediemarked udvikles, så se
brand medievalg pres.
High-end luksus ur mærke og andre mærker, som i de områder af
kommunikation og nye medier begyndte at investere flere og flere
omkostninger, hovedsagelig fordelt i cirklen og high-end medie-baserede
aktiviteter, nye medier normalt fokusere på deres egen microblogging
starten og mikro-kanal platform, omkring mere end 90 ur mærker har deres
egen mikro-Bo, 12% ur mærke begyndte at bruge mikro-kanal til at fremme
og organisere aktiviteter.
Micro-film er også blevet en mode, begyndte at investere i et par ur mærker at komme ind på området for mikro-film.
ga til se marke ure som
rolex kopi og
Ure schweiziske
Nenhum comentário:
Postar um comentário